BritainReviews

    247 Home Rescue
    Reviews, complaints and customer experiences

    **Fraudsters** Misleading Policy - DO NOT BUY

    Kevin Morley22-10-2018
    2
    Would buy here again: NO

    Ordering

    2

    Service

    2

    Pricing

    2

    Delivery

    2

    Please do not get cover from these crooks!

    They take your money each month and then when you have a breakdown they charge £45 call out but will not repair the boiler unless you pay extortion amounts for the parts that you are covered for.

    You will wait for hours on the phone for them to answer only for them to tell you that you need to pay.

    Customer service is absolutely shocking and they are not interested in assisting you or trying to help to get your boiler fixed, they are only interested in getting more money from you.

    When you eventually give up and try to cancel the policy, they will make you wait in excess of an hour and then when they do finally pick up they cut you off so that you can’t cancel.

    Please be warned the cheaper policy is simply not worth it.

    24/7 my policy number is MS0295540 I still do not know if you are repairing my boiler or not!!! And after 1 week of calls and 3 visits from you engineers we still have no heating or hot water.

    Are you fixing my boiler that I pay you cover for? If not please cancel my policy immediately as it is impossible to get through to you or your cancellation people and I am still waiting for a manager to call me back which was promised on Friday!!

    Go with an honest and reputable company.

    **UPDATE**
    after not being able to complain online or get through to a manager I wrote an email to the webteam, unbelievably, I got an email response from a DONOTREPLY email address stating the following;
    Dear Customer,
    We confirm receipt of your communication but do not formally acknowledge this as a complaint.
    As per company procedure set out on our website and Terms and Conditions all complaints must be submitted using our online process. Please refer to website to progress your matter.

    Unbelievable. Im now without hot water or heating for 10 days!!!!!! these people simply do not care and will not fix your boiler unless you pay for parts that you are covered for.

    I WILL NOT BE PARTING WITH ANY FURTHER MONEY TO 247 HOME RESCUE AS I HAVE NO CONFIDENCE THAT YOU HAVE ANY INTENTION OF FIXING MY BOILER. YOU ARE SCAM ARTISTS AND SHOULD BE PUT OUT OF BUSINESS.

    I HAVE ALSO NOW CONTACTED BBC WATCHDOG & TRADING STANDARDS AND REPORTED YOU.

    It is Interesting to see all your positive feedback on trust pilot that you pay people for when they sign up by giving them a free months cover or 10% discount on their premium. This is wrong in so many ways and they are all obviously unaware that they are being scammed and that you have no intention of ever repairing a boiler that they are paying you cover for.

    Hopefully the Trading Standards and watchdog will stop this.

    Tom Smith26-10-2018

    We need a coordinated response to this. Please visit twitter and enter #247homescamyou to link with others to bring them to justice

    Matt30-10-2018

    Agreed, they even have bad reviews taken down from TrustPilot (obviosuly in bed with these scammers also) Contacting Watshcdog also and Trading Standards

    James 24/7 Home Rescue30-10-2018

    Dear Kevin, we are truly sorry to hear how you feel about the services 24/7 Home Rescue provide. We have read your review thoroughly and investigated further on your account. Unfortunately, as the fault is deemed as intermittent, it fails to fall under our cover, this is stated in the Terms and Conditions in section 8p. As we are unable to cover this due to it not being a full breakdown, a contribution of £92.59 was required. However, your policy has now been cancelled as instructed by yourself. All complaints are to be processed online via the complaint’s procedure on our website. Once this has been completed, we would be willing to investigate this further. Many thanks, James 24/7 Home Rescue

    Lucy b13-11-2018

    100% with you on this Kevin we have had similar am utterly disgusted by the company complete scam the lot of it. We have been charged for something they knew they never covered - was happy to take the money. Did you go to watchdog in the end? If so I will also approach them. My credit card company are taking on support in retrieving the money as thankfully paid that way so it's not going to just be me fighting alone. I will be proceeding with this further also as looking online at this it is happening to so many people they need shutting down.

    Lidan07-12-2018

    247 left me with no heating, no hot water for 11 days in this kind of cold weather and then cancelled my membership. All they have done for me after paying for a few months was to switch off my perfectly working boiler and leave my family in a cold house for 10 days

    07-12-2018

    Yes, bring them to justice! 247 Home destroyer! Risk to life!


    Check reviews of 247 Home Rescue

    Write your own review about 247 Home Rescue

    Your review